About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

zondag 9 januari 2011

Met de boot naar London

Zoals ik waarschijnlijk (al veel te veel) heb laten vallen ga ik in dit nieuwe jaartje naar London. Voor het eerst weliswaar. Ik ga met het school maar tijdens de vrije uren ben ik van plan mijn slag te slaan op het vlak van winkels. Aangezien al mijn bloglezertjes al naar London zijn geweest, denk ik toch, vraag ik mij af of jullie geen goeie winkels weten te zijn qua cd's voornamelijk, maar dvd's en boeken zijn ook altijd welkom. Dank bij voorbaat!

3 reacties:

Lien zei

Kwestie van te starten met minder goed nieuws: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=GLV34LDCJ
;-) Ik ga altijd naar HMV store, waar er heel wat van te vinden zijn in Londen :) Eens kijken naar hun site. Ze hebben alles, boeken-dvd's-cd's, beetje onze Fnac. Maar in de buurt van Soho zijn er heel veel kleinere muziekwinkeltjes waar je goeie koopjes kan doen! Met de boot naar Londen is nog leuk trouwens :) Hopelijk worden er wel niet te veel zeeziek! ;-)

Hippie101 zei

Dat is idd wel slecht nieuws. Ik hoop dat de cd's niet te duur worden! Maar dat zal wel lukken. Ik zal je adresjes zeker gebruiken. Met de boot lijkt mij veel leuker dan met de trein. Ik heb al een paar keer gevaren en nog nooit zeeziek geworden dus dat zou wel snor moeten zitten. ;)

Ine die effe te lui is om haar aan te melden zei

Waterstones voor boeken is ook heel fijn ;)