About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

dinsdag 18 januari 2011

Druk Druk Druk

Man wat is het lang geleden dat ik nog eens een blogbericht heb kunnen plaatsen. Helaas zal het wederom voor lange tijd stil blijven op mijn webstekje. Het zit namelijk zo dat 't school weer is begonnen en ik plots met bakken werk wordt overstelpt. Allemaal taken waar er nog geen datum voor vast stond en die plots op heel korte termijn moeten worden afgemaakt. Een kleine selectie:

1)Boek lezen voor Nederlands + taak (en ik ben al in 1 bezig dus 2 boeken tegelijk!)
2)Boek lezen voor Engels + toets
3)Taak gedichten + voorstelling
4)Voorstelling bedrijf voor eco
5)Presentatie voor Ned
6)...

Zoals je kunt zien staat mijn agenda een beetje vol. Als ik nog eens een gaatje vind en iets interessant te vertellen heb zal ik dat zeker benutten.

Ik eindig met wijze woorden van ene Fernand.

Man, man ,man , miserie, miserie, miserie!

0 reacties: