About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

donderdag 23 december 2010

Ik wil nog eens een Disneyfilm zien!

Ik weet niet waarom maar ik heb al een tijdje een onweerstaanbare drang om naar een Disneyfilm te kijken. Naar alle waarschijnlijkheid Pocahontas! Het kwam plots zo vlak voor de examens:"Ik wil een Disneyfilm zien!" Ik heb dan op youtube naar Disneyliedjes zitten kijken. Er gaat niets boven wat nostalgie! Ik heb zelfs een paar nummertjes op mijn Ipod gezet waardoor ik nu verslingerd ben op Savages uit Pocahontas maar ook Be Prepared uit The Lion King. Mijn examens zijn nu gedaan dus zal ik binnenkort eindelijk nog eens mijn Disneyfilm kunnen bekijken. :)



2 reacties:

Ine zei

Awel nu kei bizar maar zei dat tegen mezelve deze week ook dat ik Pocahontas nog eens wou zien :')

Hippie101 zei

Dan moeten we anders samen nog eens kijken. ;-)