About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

vrijdag 17 juni 2011

Helemaal in de ban van

Audrey Hepburn & Shirley Maclaine

4 reacties:

Ine zei

en hoe is dat gekomen? :)

Hippie101 zei

Ik al langer fan hoor, van allebei, maar onlangs heb ik "The Children's Hour" gezien en ik was enorm onder de indruk. Heel goed acteerwerk, vooral van Shirley Maclaine die ik tot nu toe enkel komische rollen had zien spelen. Nu zou ik graag zoveel mogelijk films van deze dames bekijken. Vrijdag heb ik van elk nog een film bekeken. :D

Ine zei

ik vind dat ook wel iets hebben die 'oude' films, en die stijl van kapsels en kleren en ja audrey hepburn blijft toch een stijlicoon :)

Hippie101 zei

Ik begin meer en meer oude films leuker te vinden. Nu draait het vaak teveel om de special effects terwijl het vroeger om het verhaal draaide. "Oude" films genieten mijn voorkeur!:)