About Me

Mijn foto
Hippie101
Muziekliefhebber, filmfanaat, lezer, auteur, ...
Mijn volledige profiel tonen

Bonjour tout le monde!

Dag beste lezers. Welkom op mijn blog! Als je opzoek bent naar diepgaande blogstukjes over actualiteit in Pakistan dan bent u aan het verkeerde adres. Hier schrijf ik al mijn onzin, geef tips, misschien zelfs een klein beetje actualiteit. Als dit enige interesse wekt moet u zeker mijn blog volgen. Veel leesplezier!

Ik stel mij ook even voor.

1) Muziekliefhebber en "muzikant"
2) Dromer
3) Filmfanaat
4) Schrijver (die had je niet zien aankomen hé)
5) Reiziger

Pagina's

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Volgers

Labels

Bezoekers

zondag 21 februari 2010

Eerste blogbericht

Welkom iedereen op mijn blog.

Vandaag is een heugelijke dag want u ziet het goed ik ben met mijn eigen blog gestart. Al verschillende jaren worden de sociale websites gepromoot. Geen mens kan er aan ontsnappen dus ik ook niet. Ik waarschuw u nu al dat deze blog vooral inhoudsloze berichten te verwerken zal krijgen. Het is niet omdat ik bezweken ben onder de sociale druk dat ik niet nog eens goed kan natrappen. Je zal misschien wel denken waarom ik dit doe als ik het toch als "belachelijk" ervaar. Wel ik zal de blog gewoon gebruiken om me uitteleven. Dit is puur om alles van me af te schrijven. Veel plezier.

PS: Ik let niet echt op schrijffouten. De kans is groot dat het vol staat.

1 reacties:

Lien zei

Als taalkundige zal ik over de schrijffouten lezen ;-)
Welkom in blogland! Ik ben benieuwd :)